מיקוד שיחות מקצועיות – ליועצים, קואצ’רים, מנטורים ומטפלים

מיקוד שיחות מקצועיות
איך למקד את השיחה?
איך לנהל את השיחה כך שתוביל לתוצאות ?
מיקוד שיחות מקצועיות הוא אתגר לאנשי מקצוע רבים.
מטפלים, יועצים, קואצ’רים ומנטורים נתקלים לעיתים קרובות בקושי למקד את השיחה. מדוע?
משום שללקוחות, המתאמנים או המטופלים או הנועצים, יש הרבה מה לספר.
כל לקוח רוצה לפרוק מטענים שמעיקים עליו, וזה חשוב! אבל –
סיפורי הלקוח הם רק חלק מהמשימות. החלק האחר הוא הובלה לתוצאות. לשינוי. להטבה.
כאשר השיחה מלאה בסיפורים ואין ניווט – קשה להתמקד וקשה להגיע לשינוי משמעותי.
שיטות סיוע מובנה כמו קואצ’ינג ומנטורינג נשענות על ניווט השיחה. בלי מיקוד השיחה – אין תוצאות. יש רק תסכול של הלקוח ושל איש המקצוע.
בשיחות המוקלטות בקורס אונליין מעשי זה וגם בהסברים המתלווים לשיחות, תקבלו מבחר של רעיונות ותובנות לארגון ההתנהלות שלכם מול הלקוח: איך למקד את השיחה ואיך לעזור ללקוח להתמקד בדיון הרלוונטי.
קורס אונליין זה מציג טכניקות וכלים למיקוד השיחה, ניהול וניווט השיחה, וגם דרכי התמודדות עם לקוח שאוהב לדבר 🙂 ולהאריך בסיפורים …
12 כלים וטכניקות למיקוד שיחה מקצועית
המטרה היא:
לנווט את השיחה ביד מקצועית כבר מהדקות הראשונות … !
רק ככה תוכלו להבטיח הצלחה לכם – כאנשי מקצוע, וללקוחות – בהשגת המטרות שלהם.
קורס אונליין על מיקוד שיחות מקצועיות כולל: 3 שיחות מוקלטות ושיעור בכתב עם סיכום החומר.
חשוב לקרוא את הסיכום ולתרגל את הכלים על מנת לפתח שליטה במיומנות המיקוד.
למידע נוסף, ייעוץ לימודים או כל שאלה:
מזכירות מכללת iCU אונליין קולג – טל’ 03-6488108
תגובות
מאפייני הקורס
- שיעורים 5
- מבדקים 0
- משך כ-1 שעה
- רמה כל הרמות
- שפה עברית
- תלמידים 61
- תעודה לא
- סיום כן
מיקוד שיחה מקצועית - בקואצ'ינג, ייעוץ, טיפול או מנטורינג
1 Comment
,העבר מנהל אותנו כבני אדם,כך כשאנו כמאמנים מאפשרים למתאמןלשמוע את הקול הפנימי שלו עצמו הוא ידע ויצליח לגלות מיהו ומהו באמת רוצה.לדעתי תהליך קשה מאד.