-
א - להיות מנטור מעורר השראה 0/7
-
שיעור1.1
-
שיעור1.2
-
שיעור1.3
-
שיעור1.4
-
שיעור1.5
-
שיעור1.6
-
מבדק1.1
-
-
ב - מבט לתוך תהליך מנטורינג - מהות העבודה ובמה להתמקד 0/7
-
שיעור2.1
-
שיעור2.2
-
שיעור2.3
-
שיעור2.4
-
שיעור2.5
-
שיעור2.6
-
שיעור2.7
-
-
ג - שלושה דברים שמאפשרים לנו לשנות את החיים 0/3
מומלץ להקשיב עם אוזניות
-
שיעור3.1
-
שיעור3.2
-
שיעור3.3
-
-
ד - שיטות עבודה למנטורים - הכירו עולם עשיר של שיטות וטכניקות 0/12
-
שיעור4.1
-
שיעור4.2
-
שיעור4.3
-
שיעור4.4
-
שיעור4.5
-
שיעור4.6
-
שיעור4.7
-
שיעור4.8
-
שיעור4.9
-
שיעור4.10
-
שיעור4.11
-
מבדק4.1
-
-
ה - מודל עבודה לקואצ'רים ומנטורים - הקורס נפתח בנפרד! 0/5
-
שיעור5.1
-
שיעור5.2
-
שיעור5.3
-
שיעור5.4
-
שיעור5.5
-
-
ו - יכולות המנטור וטיפוח מיומנויות נדרשות 0/8
-
שיעור6.1
-
שיעור6.2
-
שיעור6.3
-
שיעור6.4
-
שיעור6.5
-
שיעור6.6
-
שיעור6.7
-
שיעור6.8
-
-
ז - מיקוד הלקוח ומיקוד השיחות 0/5
-
שיעור7.1
-
שיעור7.2
-
שיעור7.3
-
שיעור7.4
-
שיעור7.5
-
-
ח - טיפול בהתנגדויות של לקוחות - במפגש ראשון ובמהלך התהליך 0/4
-
שיעור8.1
-
שיעור8.2
-
שיעור8.3
-
שיעור8.4
-
-
ט - התנהלות מקצועית 0/4
-
שיעור9.1
-
שיעור9.2
-
שיעור9.3
-
מבדק9.1
-
-
י - קורס בונוס: איך לעשות שיתופי פעולה מוצלחים? - הקורס נפתח בנפרד! 0/8
-
שיעור10.1
-
שיעור10.2
-
שיעור10.3
-
שיעור10.4
-
שיעור10.5
-
שיעור10.6
-
שיעור10.7
-
שיעור10.8
-
-
יא - שימור לקוחות - כלים לתיחזוק קהל נאמן 0/6
-
שיעור11.1
-
שיעור11.2
-
שיעור11.3
-
שיעור11.4
-
שיעור11.5
-
מבדק11.1
-
-
יב- שיעורי בונוס 0/5
-
שיעור12.1
-
שיעור12.2
-
שיעור12.3
-
שיעור12.4
-
שיעור12.5
-
-
יג - 2 שיחות מנטורינג !! 0/1
-
שיעור13.1
-
קואצ’ינג אונליין מיקוד וניהול השיחה – האם ואיך לנווט את השיחה? nv#0
קואצ’ינג אונליין ניהול שיחה – האם לנווט את השיחה?
של מי האחריות על הזמן במהלך שיחה מקצועית?
שיעור לקואצ’רים, מנטורים, יועצים ומטפלים
קואצ’ינג אונליין הובלת שיחה – קורס ענייני ומרוכז למעוניינים ללמוד להוביל שיחה מקצועית מעצימה, ולשלוט ברזי ניווט התהליך.
במקום לנאום ללקוח או לנסות לשכנע אותו – אנחנו מובילים את הלקוח אל התובנות החשובות לו, ואל היכולת לחולל שינוי בחייו.
- איך בדיוק עושים את זה?
- במה שונה שיחת קואצ’ינג מקצועית משיחה רגילה בה אנחנו מנסים להבין חבר או לסייע לו?
שיחת קואצ’ינג מקצועית מעצימה את הלקוח. הטכניקה משמשת אותנו גם בעת עבודה כמנטורים או מטפלים.
השאלות הן:
- מה קורה במצב שהלקוח רוצה לספר, לדבר, לשתף?
- עד כמה עלינו לאפשר לו לנהל את זמן השיחה?
- האם לאפשר לו לנהל את זמן השיחה?
מעבר להבנת התיאוריה, קורס אונליין זה כולל הדגמה של שיחת הובלה – שיחה מוקלטת של אסתי פישר היים עם קואצ’רית. לאחר מכן מתקיים שיעור עם ניתוח השיחה המוקלטת! חשוב.
השיחה המוקלטת תדגים ניהול שיחה וביצוע מעשי של התיאוריה. מומלץ לתרגל הובלת שיחה – להקליט את עצמכם ולהקשיב: האם בצעתם הובלה טובה?
ככל שמתרגלים יותר כך הובלת שיחה מקצועית הופכת למיומנות.
קורס קואצ’ינג אונליין ניהול שיחה – בשיטת ©אינטליגנציה אינטואיטיבית –
ניהול שיחה מקצועית בקואצ’ינג או מנטורינג
לימודי קואצ’ינג אונליין הם כיף גדול מכיוון שלומדים את העיקר וחוסכים משאבי זמן וכסף!
תיהנו!
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
קורסים אונליין להוביל שיחת קואצינג קורסיים און ליין קורס מנטורים לזוגיות אונליין קולג’ לימודים באינטרנט לימודי קואצ’ינג און ליין תעודת קואצ’ר תעודת מנטור